Ce să mănânci ca să ai un abdomen plat

Dieta care îți garantează un abdomen plat -> http://bit.ly/KVDdBG

O scurtă privire în frigiderul tău poate dezvălui, instant, care sunt motivele pentru care dieta ta nu funcţionează.

Nu vorbim aici doar despre ce se găseşte pe rafturile frigiderului; modul în care împachetezi şi depozitezi alimentele acolo se foarte imprtant, de asemenea. Aşadar, iată care sunt cele 10 regului de care trebuie să ţii cont atunci când îţi doreşti să ai un abdomen plat şi o siluetă de invidiat.

  • Nu ţine alimente cu multe grăsimi la vedere. Şi aici includem untul, crema de brânză, prăjiturile cu cremă sau biscuiţii cu unt. Depozitează-le în cutii închise şi vei fi mai puţin tentată să guşti din ele.
  • Ţine la vedere salata şi nu uita să ai mereu ghimbir proaspăt la îndemână. Când ţi-e foame, poţi pregăti rapid o salată uşoară, cu puţine calorii, iar ghimbirul este perfect pentru un ceai energizant.
  • Nu păstra în frigider bucăţile de pizza rămase de cu o zi înainte; vei fi tentată să mănânci din nou din ele (nu mai sunt nici gustoase, nici sănătoase reîncălzite la cuptorul cu microunde).
  • Fă-ţi stocuri de iaurt grecesc şi uită de iaurtul degresat, cu 0,1% grăsime. Crede-ne pe cuvânt, iaurtul grecesc este mult mai sănătos şi are un gust mult mai bun!
  • Renunţă la preparate procesate din carne (salamuri, mezeluri nesănătoase) şi alege să ţii în frigider somon, bogat în omega-3 sau chiar conserve de ton în ulei de măsline (perfecte pentru o gustare rapidă, alături de o salată verde).
  • Păstrează doar apă în frigider. Nu vei fi tentată astfel, atunci când ai poftă de dulce sau ţi se pare că eşti ceva mai obosită, să bei sucuri bogate în zahăr.
  • Ţine, pe rafturile de la nivelul ochilor, doar alimentele sănătoase şi sărace în calorii. Cum ar fi fructe (portocale şi kiwi cu multă vitamina C, struguri, banane), legume diverse pentru salată, iaurt şi brânză.
  • Chiar dacă îţi plac sosurile condimentate şi nu poţi renunţa la ele, încearcă să nu cumperi borcane mari de maioneză, ketchup sau sos de iaurt. Mai bine ţine la îndemână un borcan cu muştar de Dijon şi prepară-ţi singură un sos mai sănătos, cu puţină lămâie, miere şi ulei de măsline.
  • Dacă te ştii mare amatoare de dulciuri, nu păstra mai mult de o ciocolată în frigider. Alege, dacă poţi, una cu concentraţie mare de cacao neagră, porţionată deja în pătrăţele mici.
  • E iarnă, este posibil ca răceala să lovească pe neaşteptate. Nu da iama în prăjituri şi cartofi prăjiţi, de consolare; fii pregătită cu lămâie, ghimbir, miere de albine şi propolis şi multe ceaiuri din plante.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s